دايخ ،، ف عالم بايخ 👉
👌👌👌👌👌👌👌
انا دايخ في ,, عالم بايخ 😂
و سخافته ما وردت علي حد
و بتفاصيله و كل ما فيه
مخنوق منه ،، حقيقي بجد
حاسس اني ماليش فيه مكان
ماشي فيه ،، شقيان ،، تعبان
مستحمله بغلاسته ،، و تقله
و من جوايا بقيت طهقان
دايخ دايخ ،، في عالم بايخ
عايش فيه ،، مجرد انسان
👉👉👉👉👉👉👉👉👉
جربت في مره ،، اني اكون
او ،، لا اكون ،، ما عرفتش اوصل
قالوا عليا ،، صحيح ،، مجنون
ما انتاش داري ،، باللي بيحصل
الواقع ،، بيقوللك ،،، بخ
و اللي ،، بيعلا كتير ،، بينخ
اصله زمان ،،
طاخ ،، طوخ ،، طيخ ،، طاخ
و انا مش عارف ،، اجيله منين
دايخ ،، دايخ ،، في عالم بايخ
نفسي اعيشلي ،، ان شالله ،،، يومين
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
عاوز افهم نفسي ،، و مش عارف
هيه حكايتي ،، حاترسي لفين
ولا لاقي ،، نفسي ،، ولا شايف
و كل الناس ،، ماشيه بوشين
وش بيضحك ،، وش يكشم
و برغم سخافته ،، بيتبسم
ما هي ،، دنيا ،، ولازم تتقسم
بين عاقلين ،،، و كتير ،، مجانين
دايخ ،، دايخ ،، في عالم ،، بايخ
اهرب منه ،، اروح علي فين
🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
بقلم الشاعر /. ياسر عبد الحميد،،،!!!
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق